FAQ

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
  • Leveringstermijn België: 2 werkdagen
  • Leveringstermijn Nederland: 2 werkdagen
  • Leveringstermijn Luxemburg: 3 à 5 werkdagen
  • Leveringstermijn Frankrijk: 3 à 5 werkdagen
  • Andere landen  - op aanvraag kan vervoer geregeld worden

Wij streven er naar om alle pakketten binnen deze termijn te leveren. Indien je bestelling vertraging zou oplopen, brengen wij je hiervan op de hoogte.

HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?

Voor consumenten geldt: Bestellingen onder de € 100 worden geleverd aan een verzendkost van € 5.95 Bestellingen vanaf € 100 worden gratis geleverd. Bestellingen afhalen is mogelijk. Voor Dealers en B2B klanten geldt: Bestellingen onder de 395 euro excl BTW worden geleverd aan een verzendkost van 9 euro (excl BTW). Daarboven is het gratis, behalve indien het gaat om exceptionele zendingen.

Er worden enkel verzendingskosten aangerekend bij de bestelling. (7 EUR voor Belgie; 8 EUR voor Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland;  14.25€ voor Tsjechië, Polen, Hongarije, Slovenië. Tenslotte, 25 EUR voor de overige Europese landen en een toepasselijk tarief buiten de EU. 

Er zijn geen verzendingskosten voor aankopen > 250 EUR in de Benelux, Frankrijk en Duitsland; Er zijn geen verzendingskosten voor aankopen > 500 EUR voor de andere aangeven Europese landen. 

De verzendkosten worden slechts één keer aangerekend, zelfs al wordt de bestelling in meerdere keren geleverd. De bijdrage in de verzendkosten van de bestelling, blijft verschuldigd ook al doet de Koper zijn rechten gelden zijn bestelling geheel of gedeeltelijk terug te sturen. Best Performance behoudt zich het recht om deze kosten in de loop van het seizoen te wijzigen.

WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?

Levering met pakket of ophaling

KAN IK EEN BESTELLING AFHALEN?

Ja, je kan een pakket GRATIS afhalen zodra het klaar is.

KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?

Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen.

IK HEB 2 OF MEERDERE BESTELLINGEN APART GEPLAATST. KAN IK DEZE SAMEN LATEN VERZENDEN?

Dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden apart in onze systemen behandeld en verzonden. Wij raden je dus aan om alle gewenste producten in één keer te bestellen.  

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, kan dit?

Contacteer ons zo snel mogelijk (Via email: info@best-performance.com, of per telefoon +32 (0)9 380 07 47). Indien de goederen nog niet vertrokken zijn en de bestelling geen producten op maat besteld zijn of gepersonaliseerde producten. Indien de bestelling reeds vertrokken is of de producten op maat besteld zijn zullen kosten aangerekend worden.